Saturday, March 31, 2012

selamat selamat datang. AGAIN


welcome welcome back to myself into blogger world. AGAIN!
again means dulu pernah ade blog. tapi telah dihapuskan, demolished, dipadam dan seangkatan dengannyalah. ini blog aku. ape yang bakal dicatat kat sini adalah about things that i cant express directly..ak ni typo person. hope dengan berkarya di sini yang xberapa diiktiraf ni bolehlah meningkatkan kemahiran aku cam huruf-huruf kat keyboard ni. lagi satu nak membaiki english aku ni hah. da la grammar tunggang terbalik. nak pronounce pun lom tentu betul. tibai jek laaa..:D
itulah sikap aku. yang penting confident. betul ke tak, belakang cerita. ouh! how i miss blogspot so much! dekat setahun gak aku tak mengarang kat sini. dolu2 sume cerita aku share kat sini. certain stories yang tak patut pun aku share. but by now, kalo aku share pun, u all xkenal aku kan.. hehehe! silap2 jiran belakang umah jek pun!
ive changed alot!since last year. n i hope those changes make me become a better person for ALLAH, my parents and my friends.
^__^

No comments:

Post a Comment